Тур в Гранд каньйон на вертольоті

Подивитися на Гранд каньйон в США було моє давнє бажання, я б навіть сказала, мрія. Адже це одне з чудес світу, які я б хотіла побачити своїми очима. Зустрічала вже багато фотографій Гранд каньйону, видовище зачаровує - камені, гори червоного кольору, божевільна глибина. Гранд каньйон 🔍 View Larger Photo

Наши партнеры ArtmMisto

Тому, плануючи наше подорож по США з відвідуванням Лас Вегаса , Поїздку на Гранд каньйон ми включили одразу ж. Залишалося тільки вирішити питання, як її здійснити, враховуючи нашу щільну програму.

Річка Колорадо 🔍 View Larger Photo

Гранд каньйон в США утворився кілька десятків мільйонів років назад. Важко уявити, що таку величезну роботу проробила природа і не така вже й велика річка Колорадо: спочатку річка текла по рівнинній місцевості, а потім, за рахунок руху пластів землі, змінила кут нахилу, швидкість своєї течії і його потужність. Приказка "вода камінь точить" як не можна краще підходить до становлення Гранд каньйону в США - за мільйони років річка Колорадо поступово вимивала гірські породи в своєму руслі і опустилася вниз майже на 2 км! Причому, північний "берег" річки, як його називають North rim, приблизно на 300 м вище, ніж південний - South rim. Називають їх так через розташування на карті.

Карта 🔍 View Larger Photo

Гранд каньйон в США знаходиться в штаті Арізона на території Національного парку Гранд каньйон. Його розміри настільки великі (майже 450 км - довжина і 30 км - ширина), що повністю обстежити його самостійно на машині за пару днів не вийде. На карті відзначені основні точки, де люблять зупинятися туристи під час свого туру по Гранд каньйону.

Острови в горах 🔍 View Larger Photo

Лас Вегас і аеропорт Болдер Сіті знаходяться на заході (West rim), а на сході (East rim) - аеропорт Гранд каньйон. Всі автобусні, велосипедні та пішохідні тури починаються, як правило, на сході. Там же йде поділ на Північну (North rim) і Південну (South rim) частини Гранд каньйону. Північна частина менш популярна у мандрівників, до того ж на певні місяці (з середини жовтня по середину травня) її закривають для туристів. У Південній частині - South rim - бажаючих подивитися на Гранд каньйон більше. Є автобусні тури в Гранд каньйон і з Лас Вегаса.

Дорога по Гранд каньйону 🔍 View Larger Photo

Варіантів турів на Гранд каньйон дуже багато. Можна поїхати на машині, постояти біля обриву, проїхатися по зазначеним на мапі оглядових майданчиків, а можна навіть пішки спуститися на дно Гранд каньйону. За в'їзд на територію беруть 25 доларів з машини, 12 доларів - з пішоходів, мотоциклістів і велосипедистів. Але такий тур по Гранд каньйону потрібно відвести як мінімум один повний день, так як від Лас Вегаса, де ми зупинилися, тільки до каньйону їхати кілька годин. А спуск, взагалі, заняття для підготовлених. Нам потім знайомі в Каліфорнії розповідали, що після такого походу вони не могли поворухнутися весь наступний день 🙂 Цей варіант явно не для нас, нам ще треба багато чого зробити.

Прошерстів весь інтернет і все пропозиції компаній, що займаються турами на Гранд каньйон, я знайшла ще кілька варіантів. Іноді ціни онлайн досить непогані, але тури на Гранд каньйон на вертольоті виходять найдорожчими.

Вид з вертольота 🔍 View Larger Photo

Тур на Гранд каньйон на автобусі - ще довше, ніж на машині виходить, але за цілком прийнятною ціною - в районі 100 доларів, плюс-мінус. Коротенький тур на Греблю Гувера (Hoover dam) - унікальна споруда на річці Колорадо на кордоні штатів Невада і Арізона буде коштує близько 40 доларів. Якщо хочете до цього додати прогулянку по Скайуолк - оглядовий майданчик у формі підкови зі скляним дном - то обійдеться приблизно в $ 150. На літаку, з пересадкою на вертоліт і, при бажанні, потім на човен зі сплавом по річці Колорадо - заманливо, але довго, на сайті написано, вся поїздка займе близько 11 години, та й на фотографіях сплав йде по річці, де вона темно- червоного кольору, брудного якогось. Хоча цей колір і виправдовує її назву - Колорадо по іспанськи "червоний". На автобусі, з пересадкою на вертоліт і зупинками у оглядових майданчиків (коштує близько 300 доларів) - теж здорово, але знову ж довго - 14,5 годин. На велосипеді, або на мулах по Гранд каньйону - такі тури ми взагалі не розглядали через екзотичності. Загалом, ми вибрали найшвидший спосіб дістатися до Гранд каньйону - вертоліт. У наш пакет "Гранд каньйон на вертольоті" входив також спуск на дно Гранд каньйону і ланч з шампанським. Коштувало це задоволення приблизно 350 доларів з людини.

Летимо! 🔍 View Larger Photo

Так як ввечері нам стояла ще наша повторна весілля в Лас Вегасі, ми вибрали найбільш ранній вертолітний тур на Гранд каньйон. Прокинулися о 5 ранку, о 5.40 за нами заїхав мікроавтобус. Проїхалися по ранковому Вегасу. На подив, машин все одно було чимало на дорогах. від нашого готелю Мандарин Орієнтал їхали хвилин 40 до аеропорту Болдер Сіті, звідки летять вертольоти на Гранд каньйон.

Аеропорт 🔍 View Larger Photo

Перед польотом нам показали відео про вертольоті і про заходи безпеки. Потім прийшов наш пілот, вивів до вертольота, попередивши, щоб на злітній смузі ми не фотографували. Але мені ніхто зауважень не зробив, хоч я зробила кілька знімків. Нас пофотографировали з пілотом у вертольота. Потім ці знімки можна купити, але сенсу немає взагалі, тому що на дні каньйону ми і так потім безкоштовно з пілотом нафотографировались.

Наш пілот 🔍 View Larger Photo

Вертоліт ЄС-130 восьмимісний. Найкращі місця - поруч з пілотом, пасажирів розподіляють по салону згідно вазі (під час реєстрації нас зважили). За те, щоб гарантовано сісти в першому ряду, потрібно доплатити 50 доларів. Вертоліт ЄС-130 найостаннішого дизайну з тих, що пропонуються на тури по Гранд каньйону, він більш сучасний, вікна в ньому більше, ніж в звичайних вертольотах, особливо на передніх сидіннях огляд відмінний. На інших місцях теж видно нормально, але тільки з одного боку, у того вікна, де сидиш.

Ранок 🔍 View Larger Photo

Пілот нам дав навушники з мікрофонами для спілкування в кабіні під час польоту, видав упаковані рятувальні жилети і пакетики для екстрених випадків. Попередив, щоб в разі, якщо нам доведеться скористатися пакетиками, потрібно прибрати мікрофон, щоб по-перше, його не забруднити, а по-друге, що в зворотному випадку, всі інші пасажири будуть все чути 🙂 На щастя, нікому ці пакетики не знадобилися .

Краса! 🔍 View Larger Photo

Під час польоту наш пілот розповідав нам про те, де ми пролітаємо. Одне з найбільш значущих місць на Гранд каньйоні - дамба Гувера, побудована для того, щоб утримувати воду річки Колорадо. Вода річки постійно виходила з берегів і затоплювала населені пункти і в 30-х роках минулого століття було побудовано цю грандіозну споруду. Масштаби проекту можна усвідомити тільки побувавши на самій греблі, з вертольота вона здається такою крихтою. На фото греблю можна побачити за мостом.

Гребля Гувера 🔍 View Larger Photo

Зробила коротеньке відео нашого польоту над греблею Гувера - руки дрожжат, від панорами дух захоплює, не знаєш, що першим знімати, в загальному, не судіть строго 🙂

Завдяки будівництву греблі Гувера в горах утворилося озеро Мід приголомшливої ​​краси, що є також водосховищем. По озеру можна покататися на човні, порибалити, покупатися в ньому і позасмагати на узбережжі.

Озеро Мід 🔍 View Larger Photo

А на цьому фото можна розгледіти оглядовий майданчик Скайуолк. Вона з прозорим дном, види, напевно, приголомшливі відкриваються з неї, ось тільки я читала, що не можна з собою на цей майданчик брати камери чомусь.

Skywalk 🔍 View Larger Photo

Ну, і сам Гранд каньйон.

Йдемо на зниження 🔍 View Larger Photo

Політ пройшов дуже швидко, і ось ми вже приземляємося на дно. Тут нас чекає невелика альтанка, де можна підкріпитися. Ланч був, не дуже, чесно кажучи. Мандаринка, пиріжок, горішки, вода. Зате шампанського можна було пити скільки завгодно.

Місце для пікніка 🔍 View Larger Photo

На це місце для пікніка ми прилетіли найперші, а потім вертольотів налетіло дуже багато.

Нафотографувавшись і напившись шампанського, ми занурилися знову в вертоліт і полетіли назад. Всього провели на дні Гранд каньйону близько півгодини.

На дні Гранд каньйону 🔍 View Larger Photo

Дуже красиво! Навіть не знаю, чи повернемося ми коли-небудь ще подивитися на Гранд каньйон. Деякі роблять походи на кілька днів в районі Гранд каньйону, з рафтингом по річці Колорадо. Для мене це зараз трохи екстремально, хоча, хто знає, може і спробуємо якось щось схоже.

Назад летіли трохи іншим маршрутом, пейзажі були трохи іншими.

Теж Гранд каньйон 🔍 View Larger Photo

Від аеропорту Болдер Сіті від'їхали на автобусі в 9.10, в аеропорту Лас Вегаса всіх розсадили по мікроавтобусів в залежності від місця розташування готелів. О 10 ранку ми вже були в нашому готелі. Втомилися дуже, напередодні ввечері ходили на шоу Девіда Коперфільда, рано встали, стільки вражень ... Загалом, відразу заснули, а потім до вечора відпочивали, сходили в басейн в готелі, трохи набралися сил перед нашою весіллям в Лас Вегасі і наступними поїздками.

Озера 🔍 View Larger Photo

Знову ж, зустрічала відгуки про Гранд каньйоні, що люди очікували більшого: все ось стільки говорять про нього, фотографії красиві показують, а в реальності є легке розчарування. У мене такого не було, мені все дуже сподобалося, але хотілося б ще на краю Гранд каньйону постояти, а не тільки на дні, на дамбі Гувера сфотографуватися, ось цього особисто мені не вистачило в турі на Гранд каньйон на вертольоті.

Знижки на відвідування Гранд каньйону в США можна пошукати в спеціальних книжечках, про які я писала в пості про визначні пам'ятки Лас Вегаса, попитати в своїх готелях, ну або купувати тури на Гранд каньйон онлайн. Чим ще зайнятися в Гранд каньйоні, можна почитати в докладної статті в блозі моїх друзів Жанни і Андрюсікса .

У формі нижче ви можете підшукати квитки в будь-яке місто США. Пропонується кілька варіантів, з яких можна вибрати найдешевший, а також підібрати готель.

Вам сподобалася ця стаття? Якщо хочете отримувати все найновіше з блогу "Know Abroad: Про життя за кордоном і подорожах" прямо на Вашу пошту, заповніть форму внизу, а також поділіться, будь ласка, з друзями, натиснувши на кнопки соціальних мереж.

Поділитися в соціальних мережах:

Вам сподобалася ця стаття?
Главное меню
Реклама

Архив новостей
ArtmMisto
Наши партнеры ArtmMisto. Игроки могут начать свое азартное приключение на сайте "Buddy.Bet", который только что открылся для всех ценителей азарта.