З Бреста в Гродно на велосипеді за 1 день

Наши партнеры ArtmMisto

Гродненський велосипедист Микола (NickPC) вже третій рік поспіль проводить «далекобійні» одноденні подорожі в різні міста Білорусі Гродненський велосипедист Микола (NickPC) вже третій рік поспіль проводить «далекобійні» одноденні подорожі в різні міста Білорусі. У 2012 році була поїздка поїздка Гродно-Ліда-Гродно, в минулому Мінськ-Гродно, а в цьому він вирішив покататися на велосипеді з Бреста в Гродно.

Погодьтеся, що не кожен з нас наважиться на таку подорож.

Представляємо вашій увазі звіт про поїздку «Брест-Гродно за один день на велосипеді». Упевнений, що багатьом буде цікаво дізнатися подробиці.

Вже стало доброю традицією щорічно організовувати для себе покатушки подібного «далекобійної» плану. На цей раз я вибрав маршрут Брест-Гродно. Відстань по карті 195 кілометрів, але вийшло трохи більше.

У п'ятницю ввечері я прибув на вокзал. Велосипед відразу був упакований в чохол. З речей був лише рюкзак з найнеобхіднішим.

У своєму купе я зайняв верхню полицю, а мій Фуджі багажну. Сусіди попалися мирні і спокійні, тому через 15 хвилин після відправлення я відпочивав на своєму ліжку слухаючи аудіо-книгу в навушниках.

Після того, як принесли постільна, я перекусив і ліг спати. Часу на годиннику було всього 21.30. Спалося дуже навіть добре. Мої сусіди вийшли в 5 ранку і я залишився в купе наодинці з велосипедом до самого Бреста.

Спати вже не хотілося, тому я вирішив вмитися і здати постельное.Проводніца дуже здивувалася, що я так рано прокинувся. Їхати мені залишалося трохи менше 3-х годин.

В Брест ми прибули з невеликим запізненням. З вагона я вивантажився першим. Поруч з платформою розташовувалися зручні лавки. Я зібрав велосипед, упакував чохол в рюкзак, помив руки в найближчому фонтані і був готовий до велосипедної частини своєї подорожі.

На станційних годиннику було 8.00. На станційних годиннику було 8

Вбивши в навігатор координати Брестської фортеці я відправився туди. Доїхав легко і швидко, Зробив парочку фотографій, але ось зайти всередину часу не було, та й музеї поки всі були закриті.

Я подивився на небо. Воно було все ще похмурим, правда дощ не прогнозувався та й повітря було дуже теплим (+ 17⁰). Я подивився на небо

Погода сприяла поїздці. Не встиг я виїхати з Бреста, як небо прояснилося і стало взагалі добре і весело. Тепер я тримав курс на Кам'янець. Хотілося нарешті побувати в «Білій веже» після її нескінченних реконструкцій. Через 20-25 км шляху я зупинився і переодягнувся в велоформу, тому що в спортивних штанях ставало вже трохи жарко.

Ось нарешті і Кам'янець. Навігатор не знадобився. Покладаючись на інтуїцію, я безпомилково виїхав до головної міської пам'ятки - «Білій веже».

Поруч з вежею доброзичливий продавець сувенірів запропонував повартувати мій велосипед. Я відправився на екскурсію. Усередині башти розташувався музей. Він нагадав мені музей в Лідськом замку. Експонатів було не багато. Часто їх замінювали фотографії та малюнки, але тим не менш музей дуже цікавий, незвичайний і красивий. Поруч з вежею доброзичливий продавець сувенірів запропонував повартувати мій велосипед

З магнітиком в рюкзаку парочкою нових фотографій я вже мчав далі - до «Біловезької пущі». До речі, по дорозі мене періодично обганяли автомобілі з велосипедами на багажниках і причепах.

Через нерозторопність касира і утворилася черзі мені довелося трохи затриматися, з іншого боку у мене був час перевести подих перед спогляданням нових красот. Я купив квиток на 4-х годинний вело-маршрут, отримав карту цього маршруту і в'їхав в головні ворота пущі. Прекрасна асфальтована односмугова дорога, чистий, доглянутий ліс. Повз проскакували якісь таблички покажчики, групи велосипедистів, а я мчав - їхав в гості до Діда Мороза. Через нерозторопність касира і утворилася черзі мені довелося трохи затриматися, з іншого боку у мене був час перевести подих перед спогляданням нових красот

Як виявилося, для того що б потрапити до знаменитого Дідусеві мало наявного квитка, потрібен квиток на відвідування його садиби. Але справа в тому, що часу чекати поки резиденцію покине чергова екскурсія у мене не було я насолодився альтанками галявинами, дерев'яними статуями і вирішив рушити далі за своїм маршрутом. Оскільки туристична частина пущі залишилася десь позаду - людей я вже більше не зустрічав. Їхалось добре, легко. Я нарешті вийшов на заплановану середню швидкість. Час йшло до обіду, але розігріти обід було ніде. Та й розводити багаття в заповідному лісі мені не хотілося. Як виявилося, для того що б потрапити до знаменитого Дідусеві мало наявного квитка, потрібен квиток на відвідування його садиби

Нарешті перетнув кордон областей, а незабаром і черговий КПП, сторож мене пропустив без проблем і навіть не поставив питання звідки я такий різнобарвний тут узявся. Проїхавши пару сіл я вирішив зробити тривалий привал і пообідати. Місце було вибрано невдало, але терпіти голод більше не було сил. Розігрів банку каші з м'ясом на 2-х таблетках сухого пального, підкріпившись солодким, трохи відпочивши я міг їхати далі. Все було добре. За винятком того, що мені довелося провести мікро стоматологічну операцію після твердих печенек і закінчилася води.

Мою досаду розвіяв один дуже хороший трактор. Я прилаштувався в повітряний кишеню і заїхав 16 км до Свислочи із середньою швидкістю 32-33 км / год. Зі словами подяки я проводив поглядом свого попутника. У Свислочь був магазин, вода і морозиво. Уже починала відчуватися втома, з іншого боку я був в Гродненській області і подолав більшу частину маршруту. Дорога стала трохи гірше і швидкість впала, в дупі починала відчуватися біль. До життя мене повернув знак «Гродно 40», стакан розливного квасу і два пиріжки з капустою. Черговий шматок в 20 км і зупинка. А вже через пару км і міські труби. Дивлячись на годинник я розумів, що вибився з графіка, але і відстань у мене було трохи більше того, що я планував. В результаті будинку я був близько 22.00. Для того, що б зберегти заповітні 24 км / год середньої швидкості мені довелося «поднадовіть» за 1,5 км від будинку.

Прийняв душ, повечеряв, намазався кремом після засмаги і спати! Вранці я з'ясував, що проїхав 225 км, середня швидкість 24 км / год рівно, загальний час в дорозі 14 годин.

Ось так просто і нехитро були з'єднані 2 міста: Брест і Гродно. Літо тільки почалося, хто знає які ще пригоди чекають мене попереду. Ось так просто і нехитро були з'єднані 2 міста: Брест і Гродно

Автор: Микола (NickPC)

Главное меню
Реклама

Архив новостей
ArtmMisto
Наши партнеры ArtmMisto. Игроки могут начать свое азартное приключение на сайте "Buddy.Bet", который только что открылся для всех ценителей азарта.