На море на велосипеді

2. І трохи філософії на закінчення

Наши партнеры ArtmMisto

Всім привіт

Всім привіт. Нарешті я зважився поїхати на море на велосипеді. У минулому році збирався, але так і не наважився, в цьому ж році, я просто взяв і зробив це при першій нагоді. Початковий мій план був - зганяти на море туди і назад за один день, виходить 330 км по колу. Але тверезо оцінивши свої можливості, я вирішив, що це не реально і треба їхати з ночівлею. Ось тільки проблема - ночувати самому в наметі - стрьомно. Але бажання таке все ж є, тому страх свій потрібно перемогти.

Як виявилося, проїхати 330 км за добу - абсолютно не реально, принаймні для моєї поточної фіз. підготовки. Тут за два дні втомився, а то за добу !!! Та й крутити б довелося ні багато не мало, а вважай все добу, так як шлях в одну сторону тільки 11 годин і це без тривалих привалів ....

Старт запланував на 15 червня - в день свого народження - захотілося зробити собі такий от подарунок на 32 роки 🙂

Ніч мого від'їзду супроводжувалася потужною зливою, ураганним вітром і дикої блискавкою, що вся кімната моя виблискувала. Погодка розгулялася не на жарт. Я вже було подумав, що все! Ось і приїхали ... На годиннику - близько години ночі. Переставив будильник на 4 ранку (спочатку ставив на підлогу третього) і ліг далі спати.

Прокинувся - на вулиці тиша і спокій. Відчуття ніби й не було ніякого шторму, приснилося напевно 🙂 Поснідав. Упакував на велосипед свої речі - намет (2 кг), рюкзак (10 кг) і трохи більше 4 літрів води, відразу накрив плівкою речі, дощовик поруч поклав, який звичайно ж мені незабаром і став у нагоді 🙂 і вирушіл в шлях далекий.

Виїхав о 4:50 ранку. За ранкової прохолоди, а головне під абсолютний штиль їхалось просто шикарно - крутити легко і приємно! Але, не минуло й години, як лафа закінчилася - і в Добропіллі, проїхавши всього 20 км, мене накрив зустрічний вітер. Те що сьогодні весь день буде для вас південна, читай зустрічний, вітер я знав ще за прогнозами перед від'їздом, так що налаштований на боротьбу спочатку. Але хотілося проїхати тихим вранці побільше, але не судилося ... Треба було вставати раніше як і планував, тоді б, як мінімум на годину більше можна було їхати насолоджуючись безвітрям. Але, тим не менше, їхалось досить легко. На вулиці свіжо - 19 градусів. У тому ж Добропілля, до речі, ще отримав по руці хвостом від корови - мовляв нічого їздити тут на нашому шляху ...

Перед самим Гуляй полем, на моєму шляху, зустрівся заєць. Спритний і боягузливий. Не встиг я дістати фотоапарат, він тільки й помахав мені своїм куцим хвостиком:

Не встиг я дістати фотоапарат, він тільки й помахав мені своїм куцим хвостиком:

А ось і Гуляй поле - проїхав 34 км. Час в дорозі 1 годину 41 хвилина. Перед Дорожнянка, проїхавши 46 км і 2 години 20 хв., Зупинився на 5-ти хвилинний перекур.

Далі Пологи - пройдено 57 км, 3 години в дорозі. Середня швидкість потихеньку падає - з початкових 23 опускається до 19,3 км / год, вітер + втома вже дають про себе знати. Пологи пролетів на одному диханні. Потрапив саме в годину пік - 8 ранку - рух, що в місті, машини одна за однією мотаються. Тим і краще, в щільному потоці, я пролетів Пологи і не помітив їх.

За пологом, перед блок постом, від якого залишилися тільки бетонні плити, у мене ще один короткий привал. На спідометрі 70 км, 4 години на шляху. Легкий перекус козинаки і далі вперед !!!

Проїжджаю Кінські Роздори, фоткаю церква вдалині:

Їдемо далі. На годиннику вже 10-й годині ранку, проїхав 80 кілометрів, а значить половина шляху пройдена. Хороший результат, я ще сповнений сил, але відчуваю легкий голод, так що пора б уже зробити повноцінний привал на обід. В цей же час попереду мене лякає вид - прямо по курсу страшні грозові хмари. Ох як же не хочеться туди їхати 🙂

Незабаром починається дощик - одягаю свій дощовик і продовжую рухатися. Добре хоч не злива пустився і це дуже радує. А то хмари такі страшні були. За Зеленим гаєм шукаю підходяще місце під деревцем для обіду, але кругом не прохідні зарості в посадці. В кінцевому підсумку зупиняюся аби де, так і не знайшовши хорошого місця. Набридло крутити - хочу відпочити. Пройдено 95 км. На годиннику 11:05.

Лізти в нетрі не хочеться - сів скраю на свій дощовик, дощ поливає мене, так що поївши, але толком не відпочив, рушив далі. Головне поповнив запас енергії - вона мені зараз дуже потрібна.

Далі їду вже веселіше, підкріпився - відновив свої сили. Бодрячком, ніде не зупиняючись, навіть не фоткал нічого, продовжую рухатися. Темп тримаю вельми непоганий, де то 20 км, не дивлячись на зустрічний вітер - по відчуттях в межах 5 м / с - їхати можна, набагато легше, ніж той, з яким нам довелося боротися, повертаючись з Хортиці .

За Успенівка, проїхавши 122 км шляху - вирішив зробити що не вдався нормальний привал. Дощ вже давно закінчився. Можна нормально відпочити. Час - першій годині дня. Залишилося 40 км. Не погано. Сили ще є. А полежавши на траві хвилин 20 і підкріпився ліщиною - істотно «підзарядитися свої батарейки», можна їхати далі:

Далі по курсу тільки пустельна степ - дорога, що здається вічністю. І через ці нескінченні 20 км, повернув ліворуч на Осипенко, а там, незабаром виїхав на велику дорогу - траса Е58, що бере свій початок у Відні (Австрія) і закінчується в Ростові-на-Дону (Росія), протяжність 2200 км.

І відразу ж Осипенко, де я вдало запасся водою на розлив (взяв 3,5 літра), тим самим дуже добре заощадив, а також взяв собі морозиво.

Проїжджаю через пам'ятник літаку - який подумки повертає мене в далекі дев'яності, час, коли ми будучи дітьми, з батьками та їхніми друзями їздили в Новопетрівці в наметах! Ось круто було. Так я любив цей час. Мабуть з тих часів і пішла моя любов до відпочинку в наметах на море, до сих пір мене тягне відпочивати саме в наметах, а не знімати комфортабельне житло. І, напевно, то незабутній час так чи інакше як то вплинуло на мене теперішнього, і на мою пристрасть до походів і іншим злегка екстремальним пристрастям - не зовсім зрозуміле захоплення звичайним людям.

с. Осипенко

І саме з цієї причини, я вирішив з'їздити в Новопетрівці. Подивитися як там зараз. Побувати в цих місцях, де ми так весело проводили щоліта - той невеликий, але такий довгоочікуваний період, який я чекав весь рік, поки ж ми нарешті поїдемо на море. Потягнуло мене на ностальгію. Останній раз я тут був років 8 тому, але тоді ми покрутилися, і не знайшовши підходящого житла, розвернулися і поїхали на Бердянськ. Зараз же я вирішив повернутися сюди, і пожити в наметі, як раніше, як тоді ...

У Новопетрівка заїхав о 4 годині:

Проїхав 157 км, 8 годині 40 хвилин в дорозі (загальний час 11 годин).

І двадцять хвилин по тому, я нарешті досяг своєї мети, ось воно море:

На сьогодні моє подорож закінчилася.

За день пройдено 163 км, за 8 годин 55 хвилин (загальний час - 11:25). Середня швидкість: 18,3 км / год.

Тепер залишилося знайти гарне місце для ночівлі, купити пива і відсвяткувати своє день народження, а також свій вдалий приїзд на велосипеді на море!

Пива то я купив, з цим проблем немає ніде 🙂 а ось сушених бичків, яких я так люблю, так і не знайшов, уже вечір, ринок не працює, в магазині немає, а у людей не видно ні бичків на продаж, ні оголошень ніяких немає. А раніше в кожному дворі висіли зв'язки бичків на продаж ...

Поки їздив по пиво, на зворотному шляху на пляж, примудрився втратити свій рюкзак! Ось це я красень. Проїхати 160 км без пригод, а тут на фініші такий косяк. Швиденько розвернувся в пошуках втраченого рюкзака і пива в тому числі. Пиво в одному місці валяється, вже подумав, чи не стибріл чи хто рюкзак, поїхав далі. Через метрів 200 дивлюся рюкзачок то мій вже хлопець помітив, під'їжджаю, він запитує, ваш рюкзак, так говорю. А то, думав, каже хлопець, треба б в магазин віднести, може знайдеться господар. Це все звичайно добре, але якби я пропажу помітив хвилин на 5-10 пізніше, де б я тоді шукав цей рюкзак ?! Але добре, що все добре. Хлопцеві спасибі за турботу і порядність.

А випав він бо пиво запхав під гумки, та так, що рюкзак сам слабший і вивалився в результаті, я навіть не відчув. Причому спочатку рюкзак випав, потім «двушка» пива, а я хоч би хни ... З музло в вухах кручу педалі на радощах, на пляж, тільки на пляж, вже хочеться тільки одного - завалиться на пісок і випити холодного пива ...

Заїхав на пляж - все зовсім не так як раніше - ніяких відпочиваючих з наметами:

Та власне взагалі відпочиваючих ніяких практично немає. Одні рибалки сидять. Може погода ще не льотна - холодно, вітер. Та й ще тільки середина Червня, море ще толком не прогрілося, сезон тільки-тільки починається, тому малолюдно. Але це навіть на краще.

Відразу ж, щоб подалі від загального заїзду, перебрався через річку Берда в брід - глибина по коліно.

Заліз подалі від людей, розпакувати, сіл на покривало. Усе. Ось тепер вже точно все. Нарешті то фініш. Тепер можна відпочити і насолодитися шумом моря з келихом пива 🙂

Поліз ще скупався. Водичка прохолодна. Так, власне цей рік дощовий як ніколи, і спеки як такої до сих пір і не було.

Але не довго «музика грала» - незабаром знову дощ почався. Так що я швиденько поставив намет і так в ній і просидів весь вечір, попиваючи пивко, а пізніше і повечеряв залишками хавку, яку я брав з дому:

Меріда свою затягнув в намет теж, щоб не хвилюватися за неї рідну 🙂

Намет 4-х місцева, місця вистачило з головою, спалося нам з нею затишно і тепло. Відключився я швидко - втомлений + підпилий, перед сном ще поспілкувався з вайберу з дружиною і годин в 9 - початок 10 я вже спав.

Спалося чудово просто. Не дивлячись навіть на шум моря, голосно вирували всю ніч. І не страшно і не холодно, під ранок, о 3 годині ночі, в наметі було 19 градусів, на вулиці - 15. вкривати, звичайними покривалом, на один край ліг, і другою частиною ховався, тим самим закутувався, як в кокон 🙂 Єдино чого я боявся, так це, щоб не повторився шторм, що пройшов в ніч мого від'їзду, а саме той божевільний злива і гроза. Ось це де точно мені б було зовсім не весело. Такий би злива мою палатку просто змив би вмить. А гроза нагнала б дикого жаху в мою першу одиночну ночівлю в наметі. Але, на щастя, все обійшлося. Хоч і такі страшно-чорні насувалися хмари.

Прокинувся я о пів на третю ночі і більше не зміг заснути. Ну, це у мене є таке. Нічна безсоння - прокинуся серед ночі і не можу заснути потім до ранку. Так, провалявся я близько години в наметі, і вирішив, що з мене вистачить - буду вставати, заварю чайку на своїй печі-щепотніце. І буду чекати світанок. На вулиці ще темно.

Зустріти світанок на море з гарячим чаєм, приготованим на багатті - це неймовірно! Про це я мріяв давно. Кожен раз, приїжджаючи на море, люблю посидіти в ранковій тиші, на бережку, спостерігаючи появи перших промінчиків сонця, правда виходить це далеко не завжди.

Сьогодні ж я таке пропустити не міг. І навіть будильник завів на 4 ранку. Прокинувся правда набагато раніше, мабуть боявся пропустити 🙂 Ось тільки через похмурого неба, не вийшло зустріти най-най початок сходу сонця. Той момент, коли сонечко тільки-тільки виходить з-за спокійній гладі води моря. Цього разу хмари небо затягли і сонце здалося значно пізніше, десь о 5:30. Але тим не менш, було круто. Краса божевільна! У цьому виразно що то є 🙂 Чарівне його чин. Тільки заради зустрічі сходу сонця сюди стояло приїжджати

Тільки заради зустрічі сходу сонця сюди стояло приїжджати

Тим часом поставив варити рис і сидів, млів, насолоджувався моментом.

Вже почали та рибалки прокидатися, підходили питали у мене, як спалося, не діставали комарі. Та ні, кажу, не діставав ніхто, в тому числі і комарі. У наметі обійшлося без них, а ось на вулиці, рано вранці, поки не розвів багаття їх було дійсно неміряно.

Вранці рано прийняв морську ванну. Вода супер! Зігрівся біля багаття і почав «полювання» з фотіком на равликів:

Зігрівся біля багаття і почав «полювання» з фотіком на равликів:

їх тут мільйони. Всю траву обліпили. Давно я їх не бачив. Ще в дитинстві пам'ятаю було їх багато, а потім як то пропали вони з наших країв.

Доварити рис. З'їв його за милу душу з салом. Брав для цієї справи консерву з бичків, але вирішив, що краще залишити на потім, на доріжку.

А далі фотосесія, погода прекрасна, сонячна, треба користуватися моментом:

Заварив ще чаю, посидів на доріжку, насолоджуючись тихим ясним вранці. Погода сьогодні просто прелесть! Повний штиль. Тепло, з самого ранку вже припікає.

Зібрався, виїхав о 7:20. Вже набагато менш навантажений, так і води майже немає.

Про себе кажу - ПОКИ МОРЕ !!! Дякую за теплий прийом, все було круто, я, сподіваюся, ще повернуся сюди, а може і не один 😉

Залишивши позаду себе свій довгий слід:

і перебравшись через річку:

я поїхав на кручі, відразу за Новопетрівка - ще одна мета, захотілося подивитися як там що - теж колись там відпочивали в наметах ... Перед цим, шляхом, заїхав на ринок, прикупив бичків додому, ну хоч удома співаємо.

Подивившись, пофоткаться ці красиві місця, я рушив додому. Час пішов на кручі. О 8:15 вже дійсно висуваюся в шлях.

Сьогодні штиль, вітру зовсім немає. Вів просто сам їде. Дуже швидко доїхав до Осипенко (~ 15 км), де я затаритися водою на розлив (4,5 літра) + яблука + морозиво.

Назад їжу практично без зупинок. Взяв хороший темп, кілометрів 25 і кручу педалі на всю котушку, під улюблену музику, яку я вдома ретельно відібрав з купи збірок і залив в свій mp3 плеєр. З класної музикою, скажу я вам - це вже, як мінімум 10, а то і всі 20% успіху. Не одноразово помічав, бувають моменти, коли їдеш, сили вже начебто під кінець, коротше чисто по інерції, і варто тільки включитися потужному треку - і ти відразу оживаєш, стільки з'являється енергії та драйву ... Втома, як рукою знімає. Часом просто їдеш, кричиш на все горло під якусь пісню і їхати веселіше, і не відволікаєшся від думок про втоми. Вообщем хороша музика - дуже крута річ! Для мене особисто - штука не замінна, а головне, реально спрощує далеку поїздку. Я просто не уявляю як би я без цього жив 🙂

У Смирнове так круто спустився з гірки - це просто щось. Суперский спуск. Рекорди швидкісні бити не став, стрьомно все таки вантаженим, але до півгривні розігнався - відчуття просто ульот! Хороша гірка, і довга і крута. Туди їхав, пам'ятаю, ледве викрутив я на неї. Але ось тепер я відірвався на ній по повній.

Взагалі, дорога на море, як мені здалося, не найпростіша. Часто затяжні, а в деяких місцях і досить круті підйоми зустрічаються. Так, класно їхати з гірки, але ж потрібно ще повертатися! І тоді доведеться маслать вгору, що далеко не так приємно.

За Зеленим Гаєм, в цей раз вже ближче до дому, проїхавши 81 км і чистого час у дорозі (не рахуючи зупинок), чотири з половиною години - зупинився на обід. З'їв консерву, закусив козинаки, полежав хвилин 10 на траві і з повними силами рушив далі.

Перед пологий, мене стали наздоганяти темні грозові хмари, я вже було подумав, що зараз накриє. Але ні, не накрило ... Поки що .... Проїхавши Пологи і не проїхавши і 5-ти км, як дощ мене все ж дістав, але вже з боку Гуляй поля - прямо по курсу. Спочатку потихеньку-потихеньку накривав, а потім як пустився пекельний злива і ураганний вітер. Я думав мене змиє і понесе далеко і надовго. Видимість нуль! Тобто абсолютний нуль. Стіна дощу. Не видно нічого далі метра-двох. Страшно їхати, так як водії тебе просто можуть не побачити. Але благо через пару-трійку хвилин цього пекла, на моєму шляху з'явилася зупинка-рятівниця, куди я швиденько зарулив, де вже перечікували дощ двоє людей. І ось як тільки я заїхав на зупинку - і злива закінчився. Ну як так то! Постояв пару хвилин, озирнувся, хмари насуваються з усіх боків. Власне, що чекати, треба їхати. Так по дощу, місцями дрібному, місцями побільше і покрутив. Куди не глянь - небо темне і похмуре. Чи не видно цьому ні кінця ні краю. Ще й гроза лупить з усіх боків.

Дощ поливав практично від Полог і акурат до кінця Запорізької області, близько 40 кілометрів. Рідна область, рідний район - зустріли мене прекрасною сонячною погодою! Нарешті то. Вже набрид цей дощ. Але, тим не менше, як я не ганив свій дощовик спочатку, сьогодні він мене дуже виручив. І сухим залишив (верх) і зігрів ще, так як в ньому дійсно тепло і затишно.

Додому прибув о 19:12. Сьогодні проїхав 169 км і 9 годин 25 хвилин в дорозі (загальний час поїздки, з зупинками - 11:55. Середня швидкість, майже 18 км / год.

Середня швидкість, майже 18 км / год

Середня навіть менше ніж в ту сторону, хоча за відчуттями, додому я їхав швидше, та й легше було однозначно, так як вітру то не було, то місцями був попутний, що звичайно тільки в мою користь. Для чистоти експерименту треба було мені обнулити комп в самій Новопетрівці, коли я вже виїхав з пляжу і з'їздив на кручі, а так там втратив годину часу, а проїхав кілометрів 5. Але в будь-якому випадку, навряд чи б навіть 20 вийшло. На яку я спочатку розраховував. Тепер розумію, що навіть 19 км / год - це дуже хороший результат на великих дистанціях.

Сьогодні в принципі не так втомився, як спина (верхня частина) зовсім збожеволіла, не давала мені спокою більшу частину шляху. Після поїздки на Хортицю, в якій спина моя теж дала мені спеку, замовив подовжувач собі на вилку на Аліекспрес. Щоб підняти кермо, і тим самим, можливо, зменшити свої страждання при тривалих поїздках. Але місяць пройшов, а замовлення ще не прийшов, на жаль. Довелося їхати так як є.

Трохи статистики для історії:

• води віпів в ту сторону - около 5 літрів; назад ~ 4 л.
  • по дорозі туди Зробив два тріваліх привалу хвилин на 20, тому - один. І много дрібніх 5-ти хвилин, в основному розім'яті офігевшімі шию;
  • в дорозі «підзаряджатіся» козинаки, ліщіною, яблуками та морозиво. Останнє дуже класно Бадьорого, додає сил. После него прямо ожіваєш. А ще дуже класна штука - холодна газована вода. Але в цей раз не брав її - спеки як такої не було, в принципі і так обійшовся.

нові покришки показали себе з відмінною боку, хороший накат, крутити легко, керованість, навіть по глибоких калюжах - відмінна.

Сиджу ось зараз пишу цей звіт, і таке відчуття ніби й не було всього цього. Всіх цих труднощів і радісних відчуттів. Почуття щастя і задоволення. Все пролетіло як то швидко і не помітно ...

І трохи філософії на закінчення

Я ось раніше постійно замислювався над нашим буттям, сенсом життя і іншими філософськими речами. І ось після цієї поїздки мене прям осінило. Що ще мені потрібно для повного щастя? Та нічого власне! У мене ж все є. І я з гордістю можу сказати що я дійсно щаслива людина. У мене є затишна дах над головою, улюблена сім'я, яка чекає мене вдома з моїх подорожей, а іноді і розділяє їх разом зі мною. І ти знаєш, що тобі є куди повертатися. Що тебе десь чекають ...

Також є у мене захоплююче хобі, і не одне, яке заряджає мене неймовірною енергетикою і незабутніми враженнями. Залишилося тільки досить заробляти грошей, щоб забезпечувати, на комфортному рівні, свою сім'ю, а також, щоб вистачало грошей на захоплення, розваги і подорожі! І все! Ось власне і весь рецепт щасливого життя 🙂

І адже чертовски правильна цитата:

ВСЕ ПРОСТО:
1. Заробляй гроші;
2. Люби одну жінку;
3. Подорожуй.

Не знаю хто автор, але ось сказано прямо в точку.

Не знаю хто автор, але ось сказано прямо в точку

Що ще мені потрібно для повного щастя?
Главное меню
Реклама

Архив новостей
ArtmMisto
Наши партнеры ArtmMisto. Игроки могут начать свое азартное приключение на сайте "Buddy.Bet", который только что открылся для всех ценителей азарта.