Кіпріно '13. Рік чебака.

Наши партнеры ArtmMisto

Довго я чекав цієї риболовлі. Вийшло, що три роки чекав. І надії покладав величезні - все мені пригадується та риболовля в 2010-му, коли щука на кожному закиданні чіплялася за блешню ...

Дружину попередив за місяць !!! Щоб готувалася морально. І сам рахував дні до довгоочікуваного 9-го серпня - саме на цей день була запланована заповітна рибалка. Говорити про те, що речі були зібрані заздалегідь, нерозумно. Я до риболовлі готовий завжди. Тільки прикупив пару нових вобов від Айко і поки невідомої мені фірми Itumo.

І ось! Довгоочікуване 9-е серпня. Весь тиждень погода була нормальна (дрібні дощі не береться до уваги), а в п'ятницю дощ зарядив до обіду. І ось Дзвонила дружина, хвилювалася як я поїду в таку погоду - адже збирався на 2 ночівлі і, найголовніше, як я буду в наметі під час дощу. Заспокоїв, сказав, що в Кіпріно (а це 130 км. Від Барнаула) погода нормальна, дощу немає (ще з ранку дивився по Яндексу прогноз в Кіпріно: вчора був дощ, а сьогодні хоч і похмуро, але не ллє). У мене щодо ночівлі в наметі ніяких побоювань не було - комплект теплого одягу намагаюся брати з собою на будь-яку риболовлю.

Сьогодні на роботі запланований переїзд в інший кабінет - весь день на Фокса! Але немає лиха без добра, переїхали до пів на четверту, а поки комп'ютери системщик ще не підключив, роботи, природно, ніякої. Висновок - валимо о 4 годині!

Мої компаньйони на цю риболовлю - злісний рибацюга Макс (ми з ним працювали раніше) і мій тесть Палич (я його все збирався навчити рибалити спінінгом) вже були давно готові і чекали мене біля під'їзду моєї роботи.

О 4 годині я щасливий відвалюю з роботи, по шляху заїжджаємо в магазин за продуктами і в путь!

Виїжджаємо з Барнаула, мрячить противний буря дощ! Але нам рибалкам на це, м'яко кажучи, наплювати!

Транспорт у нас - Nissan X-Trail - планувалося, що він довезе нас до села, а далі ми пересядемо у віз і з сільським комфортом доберемося до місця.

Ось він - наш танк!

У міру просування в бік рибальських місць горизонт не радував нас чистим небом, картинка була ось така:

У нас трасу постійно «пасе» поліцейський вертоліт. Літає в будь-яку погоду - ловить порушників!

Тільки від'їхали від міста і ось він - намалювався, фіг зітреш!

Через 100 кілометрів шляху небо вирішило нас порадувати хоч і похмурим горизонтом, але без грозових хмар.

Рибацюга Макс!

Командир танка - Палич!

Останні 30 кілометрів дорога була не супер! Розмита дощами гравийка постійно намагалася навішати нам на колеса додаткові кілограми бруду! Але ми ж рибалки! І ми в танку!

І ми в танку

До Кіпріно ми доїхали годині о 6-ї вечора. Я оновив в місцевому магазинчику інформацію про провідника, який нас возив в минулий раз, мені підказали дорогу до його будинку, але тут нас чекав великий облом! Ні, рибалка був удома, і кінь із возом були в робочому стані. Просто він сказав, що в тому місці, куди він возив нас в минулий раз риби немає! На питання, що сталося, відповів, що в минулому році насипали нову хорошу дамбу і тепер риба в протоку «Шир» не входить ... Сумно, слів немає. Подивився він на наші кислі пики і сказав, що нам треба повернутися кілометрів 10 назад і заїхати до Обської протоці через інше село. Нічого не залишалося робити, як на його раду.

Відмотав ми десяточку в зворотному напрямку, проїхали наскрізь зазначену село і ... зупинилися. Попереду на дамбі бузовалі кілька УАЗик! Вирішили розвідати дорогу пішки.

З географією цього місця у нас біднуватий, тому, зустрівши місцевого жителя на Уазику, зупинили і розпитали як проїхати на риболовлю. Мужик попався балакучий, розповів, що щуки тут багато, є чебак, лещь, короп, сазан і окунь попадається. На прохання вказати місця, махнув рукою, мовляв за мною поїхали, почекав поки ми завантажилися і рушив вперед.

Протока виявилася відразу, як то кажуть, за околицею. Проїжджаючи повз крайнього двору, ми бадьоро пірнули в кашу на дорозі слідом за УАЗик. Тільки він виринув на іншій стороні, а ми - ні!

Тільки він виринув на іншій стороні, а ми - ні

Лягли, що називається, «на пузо» і ні вперед, ні назад! Чого тільки ми не підпихати під днище нашого паркетінка (дошки, нарізаний верболіз, пучки трави) - толку було нуль. Повправлявшись хвилин 15-20, вирішили кликати нашого сусаніна, благо він зупинився на гірці (додому приїхав). Недовго думаючи, мужик сразгону об'їжджає «дорогу» по «узбіччі» - калюжа, в яку ми в чоботях не наважилися лізти, чіпляє нас за гак залізним тросом і як пробочку висмикує з грязьового полону. Ура! Дякую чоловіче! Віддячили як могли (зменшивши свої запаси «палива»)!

А він їхати-то і не збирався. Підійшов до нас, почав давати поради з приводу спінінгів снастей, а потім вказав нам місце, де можна располложіться табором! Молодець! Я завжди радію, коли місцеве населення ставиться до приїжджих рибалкам без негативу, а тут, прямо скажемо, вдало ми його зупинили.

Брали ми з собою два човни (це я завбачливий такий виявився, на випадок, якщо не вийде домовитися з гужовим транспортом і переправляти речі вплав) і не прогадали. Оскільки скарбу у нас була досить пристойна купка і тягнути все на собі метрів 500 було досить проблематично, ми вивантажили все дрібнички до одного з човнів, самі сіли в іншу і в найкращому вигляді дісталися до місця. По дорозі на нас впало кілька крапельок дощу, але шкоди речам він не заподіяв. За всю подальшу

Наша баржа!

Наш мотор веслових!

Народ рибалить не виходячи з городу!

А це вобще - мрія рибалки!

Пливли ми не кваплячись, милувалися околицями. Досвідчене око вже помічав місця завтрашньої риболовлі, а уява малювала хороший улов. Бачили далеко шлюбів з бреднем, але лізти на рожен не стали. По-перше, у нас на березі машина залишилася (хоч і сигналізація, але скла зі злості побити могли б), по-друге - нас було тільки двоє, а шлюбів чоловік п'ять чи шість. Далі - ще цікавіше - опускаю очі до води і бачу мережу поперек протоки. Ну все, думаю, хана! Де там мій ніж. Повертаю голову вправо і бачу нашого спасителя-на-уазику, який разом з сусідом вже перевіряє цю мережу з іншого кінця. Прикро, але не різати ж мережу людини, який тобі місце показав, з бруду врятував, та ще й по-людськи поставився. Поки я таким чином зависав, мужики підпливли до нас, ще раз зорієнтували за місцем стоянки і накидали нам в човен кілька щурят зі словами: «Сьогодні все-одно вам не порибалити, так хоч посмажити візьміть». Відмовлятися в цій ситуації було б ніяково, жвавіше щука від цього б не стала, тому ми прийняли вантаж на борт і попливли далі. Пізніше риба була приготовлена ​​на шпажках.

Пізніше риба була приготовлена ​​на шпажках

Коли ми розташували намет і запалили вогнище, стало вже темніти. Запланувавши риболовлю на ранній ранок, ми приготували рибу на вугіллі і пішли спати.

Вранці ми зрозуміли, що розташувалися в дуже перспективному місці - прямо з берега починалася яма шириною метрів 12-15 і глибиною більше 6-ти метрів. Палич залишився на поплавцях (любитель поплавковою лову, за вуха не відтягнути), а ми з Максом підкачали човни і поїхали в латаття шукати рибальського щастя. При практично повній відсутності вітру і досить прозорій воді, у щуки повністю відсутнє бажання кидатися на пропоновані їй приманки. У хід пішли і мінно, і діпи, і джиги. Випробував я свого нового поппера від китайської фірми Itumo.

Випробував я свого нового поппера від китайської фірми Itumo

Даний Поппер оснащений гачками від Owner. Загнав я собі один з трійників в палець - як сказав комік - незабутні очученія!

При досить невеликій вазі, даний зразок китайського майстерності оснащений системою дальньої занедбаності - я це відчув, коли моя наживка полетіла метрів за 40 вздовж латаття. Звук даний девайс видає гучний, чіткий. При Твічу нишпорить в сторони під кутом градусів 40-45. Задній трійник оснащений мушкою з блискучого матеріалу, який при проводці дуже схожий на хвіст рибки.
Однак, попри всю очевидність принади даної приманки, жодна зубаста красуня на неї не спокусилася. А може це я не вмію. При досить невеликій вазі, даний зразок китайського майстерності оснащений системою дальньої занедбаності - я це відчув, коли моя наживка полетіла метрів за 40 вздовж латаття

рибальський полігон

Коли я плавав між латаття з усіх боків лунало гучне Карасін плямкання.
За порадою місцевого рибалки я почав вмочати зелений з блискітками силікон на джігголовке в вікна між лататтям. Практично годинне вправу не принесло жодного виходу риби.

Практично годинне вправу не принесло жодного виходу риби

Макс весь обклався вудками і спінінгами, безуспішно намагаючись умовити підводних мешканців хоч одним оком поглянути на водойму з повітря.

Якось на Фіш-хук я натрапив на статтю «Хорватське яйце» - мене здивувала ця приманка. Почавши шукати інформацію про це чудо-пристосуванні, натрапив на безліч саморобних глісер. Зробив і я собі такий, та ще й в попперной варіанті.

https: //www.fish-...isser-892/ - ось моя приблуда.

До сих пір мені вдалося тільки один раз замочити його у водоймі і то тільки номінально - перевіряв на плавучість. Тут же мені вдалося подивитися на роботу приманки в усьому її різноманітті: глісер не тільки не чіпляє латаття та іншу траву, він ще і дуже впевнено булькає (хоча, на мій погляд, громковато). При цьому, річ виявилася робочої - я заробив на нього прекрасну свічку пекучою хижачки (приблизно полторашки за моїми скромними оцінками). Але цей щучий вихід виявився єдиним за всю риболовлю. Стомивши праву руку занедбаністю, а ліву - крутінням котушки, я відправився на берег. Треба сказати, що я зламав весло (старе дерев'яне), коли поклав його поперек човна і сів зверху, тому я добирався до берега досить довгий час. По шляху проходження зробив кілька гарних фото.

Коли я прибув на берег, постало питання про те, що потрібно щось їсти! І тут я взяв диригентську паличку в свої руки, сказав мужикам чекати і терпіти! Спасибі тобі, Сержик, за чудовий рецепт твоєї МАЛЯМБИ (тепер всюди буду великими писАть). Її-то я і замутив. Правда реберця в моєму варіанті були копчені.

Скажу вам, друзі, що МАЛЯМБА - це просто, досить швидко, а, головне, Дуже смачно! Ми з'їли її всю зараз, але потім їсти не хотілося до ночі! Ситна колотнеча!

Наситившись, ми вдарилися в поплавок і донки. Плисти кудись перехотілося, настрій був мрійливий, а при такому розкладі нічого кращого споглядання поплавка я не знаю !!!

Я вже говорив, що глибина ями, на якій ми ловили, була більш шести метрів, отож - ми вирішили половити карасів, а з ними може і сазана з коропом. Для коропа і сазана ми поставили донки і фідера (Макс по фідерах спец), а на карася вперлися в дно поплавочков. Але, незважаючи на підгодовування, риба відмовлялася клювати понад півтори години поспіль. Вирішили порибаліть впівводи і результату не змусив себе чекати - поперла сорожка, плотва і фанера! Навіть карась клюнув, правда один.

Навіть карась клюнув, правда один

Пішли «від нуля» пліткою!

Ну і відвели ж ми душу по поплавочков! Згодували рибі три упаковки опариша і грамів 100 тесту (з хліба і печива). Рибалили до темряви. А на ранок почали збиратися. Палич сходив до машини і ... приїхав-таки на ній до табору, а ми вже думали, що доведеться знову на буксирі всі речі тягти! Просто за 2 дні нашого перебування на водоймі дорога просохла майже повністю і доїхати можна було б навіть на жигулях.

На збори в зворотну сторону пішло понад півтори години - збирали палатку, упаковували речі, сушили човна.

А додому особисто я привіз піввідра білі. Відразу скажу, що таку рибку я не відпускаю - розмір для плотви столовий і в в'яленої вигляді вона дуже хороша.

Додому доїхали за 2 години, потім ще півтори години стирчали на мийці - чекали своєї черги (привезли в місто кілограмів 20 бруду в підкрилки).

Ось так ми і порибалити в Кіпріно в цей раз і хоч щуку не зловили, але залишилися задоволеними по саму маківку!

Спасибі, друзі, за увагу! НХНЧ!

З повагою, fisherman22.

Главное меню
Реклама

Архив новостей
ArtmMisto
Наши партнеры ArtmMisto. Игроки могут начать свое азартное приключение на сайте "Buddy.Bet", который только что открылся для всех ценителей азарта.